داستان زندگی عنکبوت | فکت قرانی
بازدید 55
0

داستان زندگی عنکبوت | فکت قرانی


داستان زندگی عنکبوت

عنکبوت ماده خانه میسازد و نر را میکشد و بچه ها مادر را میکشند.

مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللهِ أَوْلِيَاءَ كَمَثَلِ الْعَنْكَبوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتًا وَإِنَّ أوهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبوتِ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ

مثل کسانی که غیر خدا را سرپرست خود برگزیدند همانند مثل عنکبوت است که برای خود خانه ای ساخته و البته سست ترین خانه ها خانه‌ی عنکبوت است اگر میدانستند. عنكبوت ماده بعد از جفت گیری عنکبوت نر را میکشد و میخورد بچه ها وقتی بزرگ میشوند عنکبوت مادر را میکشند و میخورند خانواده عجیبی است سست ترین خانه ها خانه عنکبوت است. فایده اول چرا عنکبوت در قرآن به صیغه مونث یاد شده در حالی که عنکبوت مذکر است !!

آیه میگوید مثل الذين اتخذوا من دون الله اولياء كمثل العنكبوت اتخذت بيتا (العنكبوت (41))

آیا متوجه تاء، مونث در کلمه ،،، اتخذت، شدید عنكبوت مذکر یا مونث است؟ آيا هذا عنكبوت يا هذه عنكبوت گفته میشود؟

درستش هذا عنكبوت است چونکه مذکر است پس چرا تاء مونث در کلمه اتخذت آمده؟

منکرین و شکاکان ایراد گرفتن و گفتن که این خطایی از قرآن است العیاذ بالله گفتن که باید كمثل العنكبوت اتخذ بیتا گفته بشه چونکه عنکبوت مذكره ولی پروردگار اراده کرد معجزه ای در این مورد بیاورد، نشانه ای برای تقویت قلبمان و کافران را ذلت خواری بیفزاید. تکنولوژی امروزی ثابت کرد که فقط عنکبوت ماده میتواند تار بتند در حالي که عنکبوت (مذکر (نر) از تارهای خود فقط براي جابجايي بين درختان و اماکن استفاده میکند و قادر به تنیدن تار نیست اگر خداوند متعال در آیه خود ميفرمود كمثل العنكبوت اتخذ بیتا آیه از نظر علمي خطا و اشتباه است ولی خداوند متعال تاء مونث را در آیه آورد تا ایمان در دلهایمان تقویت گردد و بدانیم که کلام حق است.

فایده دوم عنكبوت مونث بعد از به دنیا آوردن فرزندان عنکبوت مذکر را میکشد و به خارج از منزل می اندازد! و بعد از اینکه فرزندان عنکبوت بزرگ شدن مادر خود را میکشند و به خارج از خانه می اندازند!!

خانواده عجیبی ست از بدترین خانواده ها به معناي واقعي ست!!


اشتراک گذاری

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *